Biltvätten

Jag vet hur man får bort tuggummi från bilklädseln. Lyckades nämnligen kleta in tuggummi i nmitt säte på vägen hem från fjällen i söndags och igår tog jag bort det. Med Ta bort medel som man sprejar på innan man ska tvätta smutsig tvätt och väldigt varmt vatten så gick det bort utan problem. Sen var det bara att tvätta hela bilden och fixa den fin den ska in på besiktningen idag, jag håller tummarna att det blir fel fri.
Nu är det no more tuggummi i bilen för min del. Haha.

I helgen kanske vi ska sälja våran bil eller vi, jag menar zammy ska sälja våran bil. Vi vill ha en större bil, hur nu det kan bli mycket större än en galaxy. Men blir det så blir det en multivan, o det kan ju vara bra ändå.

Snart är det helg och jag ska bara ta det lugnt och plugga lite, det mesta är klart så det är ju skönt om något.

Måste bara säga att min lillebror är fruktansvärt dålig på att uppdatera sin blogg! Skärpning nu lillebror!... :P


Over and out!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0