Det tar aldrig slut.

Snö snö och åter snö. Kan det verkligen komma så mycket snö i Stockholm?
Lillebror du missar något, du har nog aldrig eller du har aldig sätt så mycket snö som det är här just nu.
Det hade något att uppleva, men dock inte trafikkaoset för det är hopplöst.

Idag ska jag hämta min mobil hos mamma, så får se hur det går med all denna snö.

Nu är det bara 4 dagar kvar tills jag, Zammy, barnen och lillesystrarna åker till Sälen, det ska bli så mysigt. Blir första gången dom åker iväg med storasyster utan mamma och pappa. Blir massa skidor, pulka, bad i snön och massa mys.

Ha de bra i snön och ha det bra på beachen lillebror jag är inte alls svartsjuk...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0