Hemma igen.

Så nu var man hemma igen efter en underbar vecka i Lindvallen tillsammans med familjen. O GUD va jag vill tillbaka.
Men nu har vi börjat fundera på att köpa andelar i ett hus där så jag hoppas att det går vägen. Då kan man åka upp lite mer förhoppningsvis. Får se om vi kan åka upp till vecka 15 för då spelar Takida på HC på lördagen.

Tack mina underbara systrar för en otrolig vecka tillsammans, Sanna och Sebbe hade extremt kul med er.

Nu har jag äntligen fått prata med lillebror i telefonen, låter helt sjuk när jag säger att jag sitter och tittar på dom snöklädda bergen och han säger att han sitter på balkongen och ser ut över havet. Haha.

Lägger upp bilder i veckan från resan, så att lillebror kan se sina systrar in action.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0